Talianska Perla

Internetový obchod kvalitného oblečenia

SMARTLIKA. Odpovede na Vaše otázky (FAQ)

SMARTLIKA. Odpovede na Vaše otázky (FAQ)

 

 

Výhody SMARTLIKY

Hore

Registrácia. Prečo je to nutné a aké sú výhody?

Otázka: Prečo potrebujem registráciu, aby niečo kúpiť v Smartlike?

Na čo potrebujeme:

  Povinné Na čo potrebujeme
Meno, Priezvisko Áno *

Len pre Pošty, inak môžete napísať aj "Mr. XXX"

e-mail Áno

Na identifikáciu v systéme Smartliky. Okrem toho, email je potrebný, aby poslať Vám faktúry, správy o aktuálnom stave objednávky, potvrdenie o zaplatení a času dodania. Bez vášho súhlasu nebudeme posielať žiadne ďalšie informácie.

Heslo Áno

Vaše heslo len vy viete.

Telefónne číslo Áno **

Časť t.č. potrebujeme ako variabilný symbol na identifikáciu platby. Presné t.č. potrebuje kuriér aj my v prípade núdzovej komunikácie s Vami.

Štat Áno

Potrebujeme, aby vybrať dopravcu a upresniť cenu

Mesto Áno

Potrebujeme, aby vybrať dopravcu

Adresa Áno

Potrebuje dopravca, ak zvolíte dodanie do bydliska alebo pracovnej adresy. Inak zadajte adresu najbližšeho odberného miesta DPD


Kde použivame:

  Registračný formulár
Smartliky
Identifikácia v
systéme Smartliky
Platba Dopravca
Pošta SR (1)
Dopravca
DPD kuriérom (2)
Dopravca
DPD, odberne miesto (3)
Meno, Priezvisko Povinné
Mr. XXX pre (2,3)
    Povinné    
e-mail Povinné Povinné        
Heslo Povinné Povinné        
Telefónne číslo

Povinné

0000045376 alebo
0950145376 pre (2,3)

  Potrebujeme časť t.č. 0000045376   0950145376 0950145376
Štat Povinné     Povinné Povinné Povinné
Mesto Povinné     Povinné Povinné Povinné
Adresa

Povinné

odberné miesto DPD pre (3)

    Povinné Povinné Adresa odberného miesta DPD

 

Otázka: Na čo SMARTLIKA potrebuje môj email, keď robím objednávku ? Nemám email alebo nechcem ho dať.

Aby niečo objednať a kúpiť v SMARTLIKE, musíte dať e-mail (Váš alebo člena vašej rodiny s jeho súhlasu) a telefónne číslo. E-mail je potrebný, aby systém SMARTLIKY bol schopný potvrdiť objednávky, zaslať faktúru a informovať Vás o priebehu objednávky. Preto objednávka bez emailu systémom nebude schválená.

SMARTLIKA neposiela spam na email a neodovzdáva vaši emaily tretím osobám. Ak máte akékoľvek otázky, môžete opýtať nás tu: MÁM OTÁZKU

Hore

Ako ušetriť pri nákupe v SMARTLIKE

Otázka: Pri nákupe v internetových obchodoch musím platiť poštovné. Ako môžem ušetriť?

Robíme všetko pre našich zákazníkov!
1) Urobili sme diferenčné poštovné v závislosti od hmotnosti zásielky. Poštovné pre malé zásielky sú už 2.4 eur.
2) Ak si kúpite nad 50 eur, dáme Vám na nákup 5 eur. To je poštovné zadarmo a ešte 2.6 eur.
3) Ak kupujete viac, podiel poštových nákladov klesá. Môžete nakupovať niečo aj spolu s kamarátmi.

Hore

Akcie SMARTLIKY

Otázka: Ake akcie sú teraz s SMARTLIKE?

SMARTLIKA pravidelne vykonáva akcie so zľavami a darčekmi pre zákazníkov. Akcie vždy môžete pozrieť tu
Akcie SMARTLIKY

V súčasnosti existujú veľké zľavy na ponožky, zľava na prikrývky a akcia Dar 5 eur pri nákupe nad 50 eur.

Hore

Bonusový program SMARTLIKY

Otázka: Čo je bonusový program SMARTLIKY? Ake tu sú výhody pre mňa?

Vernostný (bonusový) program dáva možnosť ušetriť pri nákupe stálym zákazníkam od 2% do až 13%.
Podrobnosti sú tu: BONUSOVÝ PROGRAM SMARTLIKY

Hore

Platba

Otázka: Môžem kúpiť na dobierky?

Zákazníci z Bratislavského a Trnavského kraja už môžu, iní nemôžu. Vyberte si osobný odber v Bratislave alebo dopravu kurierom DPL, platiť môžete len v hotovosti.

Naši zákazníci nemajú žiadne problémy s platbou vopred a dopravou tovaru, pretože všetok tovar máme skladom v Bratislave a Tatra Banka vráti Vám peniaze s nášho účtu, ak po platbe porušime zmluvu s Vami a nedodadime objednaný tovar. Vždy pracujeme čestne.
Ak máte otázky, týkajúce sa platby a dopravy, môžete sa opýtať nás tu: MÁM OTÁZKU

Hore